17 Aralık 2009 Perşembe

Sayın Ayhan Gemici'nin bize yazdığı uyarı için teşekkür ediyorum.

Sayın Korkmaz, Ben yazınızda belirttiğiniz, club gökkuşağından 10 yıl önce devremülk satın almıştım.
10 yıldır ne tapumu alabildim, ne birgün tatil yapabildim. Benim gibi 2000 den fazla kişi var. Yazmadığım yazı, söylemediğim söz kalmadı. Müslümanlıktan ve insanlıktan çıkmış bunlar. Asla ve asla yeni bir anlaşma, sözleşme gibi olaylara tekrar girmeyin. Bunlar kopmuşlar. Tek yol sonuna kadar mahkeme. Ben şubat ayındaki mahkemeye gönüllü olarak elimdeki senetler, 10 yıllık sözleşme, tapu için 4 yıl önce yatırdığım para dekontu, şirketin bana yaptığı ödeme planı gibi belgelerle mahkemeye gelmeye hazırım.
10 yıl önce Club Gökkuşağı'ndan devremülk almış, bir gün bile tatil yapamamış, tapusunu alamamış, parasını alamamış birisi olarak 4 Şubattaki davaya katılacağımı bildiriyorum. 25 Kasım 2009 12:42


Ayhan Gemici



Hiç yorum yok: