9 Mayıs 2010 Pazar

Ceza Davası Sonuçlandı. Suçsuz Olduğum Kanıtlandı. Beraat Ettim.

Bildiğiniz gibi yönetim kurulu başkanı olduğum sırada, kooperatifin muhasebesini de tutmuş ve bunun için ücret almıştım. Ayrıca Müdürlük yaptığım dönemden beri devam eden kooperatifin kiraya katkı payı ve kooperatif için kullanılan telefon ücretide bu davalarla tarafımdan geri istenmişti.

Bütün bunları bilen yöneticiler ile yanımda yanımda yönetim kurulu üyeliği yapmış ve yönetim kurulu karar defterinde bu konuda alınmış kararlarda imzaları olan Vecihi Olut ve Burhanettin Türel'de kendilerini inkar edip bu konuda savcılığa suç duyurusunda bulunmuşlardı.

Haksız olarak açtıkları sorumluluk davaları süresinde genel kurul kararı getirmedikleri için reddedilmişti. Yargıtay'a yaptıkları itiraz üzerine davaların tekrar görülmesine başlandı. Şimdi davanın görülebilmesi için genel kuruldan karar almaları gerekecek.

Ayrıca bu konuda hakkımda yaptıkları şikayet üzerine açılan ceza davası (Bodrum 3.ASCZ. 2005/ 880 E) 29.04.2010 günü BERAAT etmemle sonuçlandı. Bu davada ALİ SAİM YAPICI, OSMAN NURİ AKTAŞ, VECİHİ OLUT, BURHANETTİN TÜREL şahsen, OSMAN NURİ AKTAŞ, VECİHİ OLUT ve FİKRET HAYTABAT kooperatif yönetimi olarak şikayetçi olmuşlardı. Şikayetlerinde yöneticiliğim sırasında görevi kötüye kullanma, vazifeyi suistimal ve zimmet suçlamaları vardı. Dava sonuçlandı. İddialarını bütün defterler ve belgeler ellerinde olmasına rağmen ibraz etmediler. İddiaları iftira ve hakaret olarak kaldı.

Tabi bu iftira ve hakaretleri konusunda tüm üyelerinde olduğu genel kurulda Özellikle Vecihi Olut ve Burhanettin Türel'den özür dilemelerini bekliyorum. Kendilerinin de içinde olduğu yönetim kurulunun görevi kötüye kullandığını, vazifeyi suistimal ettiğini ve zimmet suçu işlediğini neden zamanında şikayet etmemişler de
benim şikayetlerimden sonra ve genel kurul iptal davasını açmamdan sonra şikayet etmişler. Yoksa Üyelerin aleyhine Müteahhidin lehine hareket eden Ali Saim Yapıcı'nın ve Osman Nuri Aktaş'ın ya da müteahhit Seyit Doğan'ın etkisinde mi aldılar. Bunları sorumluluk davası için genel kuruldan karar çıkarırken anlatırlar özür dilerlerse bu ikisini bağışlarım belki. Ne de olsa bana hep birlikte 15.04.2005 ten 29.04.2010 tarihine kadar eziyet ettiler. Üyelerin karşısında beni zor durumda bıraktılar. İftira ve hakaret ettiler.



Hiç yorum yok: