18 Kasım 2009 Çarşamba

Devremülk İşletmeciliği ayrı bir rant kapısı....




6 Aralık 2008 00:17

MÜŞTEKİ.....: ………………………………………

SANIK.........: GÖKKUŞAĞI TURİZM- EĞİTİM VE YATIRIM TİC. SAN.LTD . ŞTİ CLUB GÖKKUŞAĞI RABAT SOKAK NO. 27/7 GAZİOSMANPAŞA /ANKARA TEL: 0312 436 11 12 FAKS: 0312 436 11 05

SUÇ............: KANDIRILDIM

İZAHI..........: Daha önceden de kurumunuza bu maili göndermiştim. 01-07-2008 tarihinde okullarımızın tatil olması nedeniyle Antalya ya tatilimizi geçirmek için Türk Eğitim Sendikası’nın kampanyasıyla, Kayra Tur aracılığıyla Antalya Alanya’da bulunan Titan Otele ailemle gittim. Otelde kalışımın son günü Antalya’nın bazı ilçelerini görmek istedim. Side’de bir çay bahçesinde dinlenirken, yanımıza 2 genç yaklaşarak üniversite de okuduklarını ve devre mülkler konusunda anket düzenleyeceklerini, kendilerine yardımcı olmamızı ve anketlerine katılmamızı ısrarla rica ettiler. Ben ve ailem de onların bu ısrarlı davranışlarını geri çevirmeyerek
(onlara yardımcı olmak ümidiyle ) anketlerinde sorulan sorulara karşılık verdik. Anket düzenleyen gençlerde yaptığımız bu jesti karşılıksız bırakmayacaklarını ve az ilerde bulunan Nova park isimli otele davet ederek, orada misafirleri olmamızı ve toplantılarına katılmamız karşılığında bir haftalık tatil kazanacağımızı ( bedava tatil) ve tüm harcamalarımızın bedava olduğunu söyleyerek ısrarla Novapark isimli otele davet ettiler. Bizde az ilerimizde olan otele yakın olmamız ve otelinde 5 yıldızlı olması nedeniyle, daha doğrusu otele güvenerek davetlerini geri çevirmedik ve bu otel de onların toplantısına katıldık. Otele geldiğimizde otelin elemanları tarafından içtenlikle karşılandık. bizi Club Gökkuşağı isimli tatil firmasının bulunduğu salona aldılar. İçeri de oldukça gürültülü bir müzik ve bizim gibi aileler oturmuşlardı, içerisi hayli de kalabalıktı. Bize Club Gökkuşağı isimli firmayı tanıttılar. Kendilerinin RCI üyesi olduklarını, tatillerimizi istersek yurt içi ve yurt dışındaki tüm RCI‘ye üye otellerde bedava yapacağımızı tüm ulaşım araçlarında % 50 ye yakın indirimden faydalanacağımızı, kendi yerlerinin Bodrum Gümüşlük’te olduğunu internet üzerinden göstererek bizi de 11.000 YTL değerinde sözleşme yapmaya ikna ettiler.(Bu işte otelinde club gökkuşağıyla ilişkisi olduğunu zannediyorum. Çünkü biz ilk peşinat olan 150 YTL yi bu firma adına otele ödedik.) Ertesi gün benim ve ailemin bu firma hakkında internetten araştırma yaptığımda, bu firma hakkında çok kişinin şikayeti olduğunu öğrendim ve sözleşmeyi iptal ettirmek için tekrardan firmaya gittiğim de bana satış yapan Ercan Tibet ve Mahmut Kandırmaz isimli Şahıslarla görüşemedim. Daha doğrusu iptal ettirmek için geri geldiğimi anlayınca görüştürmediler. Tatilden geri döndüğümde tüketici hakem heyetine (Elazığ’da ) uğradığımda Bu kişiler tarafından tarafıma verilen sözleşmeye geçmiş tarih atıldığını ve kandırıldığımı öğrendim. Ben sözleşme tarihinde Elazığ’da görev yapıyordum. sözleşmeden geri caymayı önlemek için her sözleşme yapan vatandaşa yaptıkları bu hilekarlığı bana da yapmışlardı. (benim sözleşmeyi imzalamış olduğum gerçek tarih 06-07-2006 iken Ercan Tibet isimli satış Formatörü tarafından kendi el yazıları ile ve el çabukluğu ile bir ay öncesinin tarihi olan 07-06-2006 tarihi atılmıştı. (Tüketicinin kanunen geri caymasını önlemek için ) Club Gökkuşağını defalarca aramama rağmen senetlerimi iade edemeyeceklerini, Bankaya senetlerinin verildiğini bu nedenle ödemek zorunda olduğumu aksi taktirde icra talebinde bulunacaklarını tarafıma söyleyerek 11.000 milyarı ödemek zorunda bırakıldım. Club Gökkuşağı satış elemanları tarafından 06-07-2006 tarihini itibariyle tesislerinin faaliyete geçeceğini hem tarafımıza verilen sözleşmede hem de sözlü beyan etmelerine karşın hala 2008 Ağustos’unda dahi tesis bitmemişti ve faaliyette değildi. Sonradan da öğrendiğime göre bu tesis 2000 yılarında faaliyette olacağını, her üye olan kişilere söylemişti. Yani bu firma bu isim altında 8 yıldır faaliyette bulunmakta ve buraya hala üye kaydetmektedir. Oysa 8 yıldır bitmemiş hala da bitecek gibi değil. Ayrıca tarafımıza verilen sözleşmede Club Gökkuşağı’nın Muğla ili Bodrum ilçesi, Gümüşlük beldesi, Karakaya Köyü , Samanlık mevkiinde mevcut 22N-18d20c pafta ve 2393 parselde olduğu yazmaktadır. Oysa araştırmalarım sonucunda o yerde Club Gökkuşağı’na ait bir yerin olmadığı Muğla tapu kadastrodan ve Bodrum tapu sicil müdürlüğün den öğrenmiş bulunmaktayım. Sözleşmede yazılı olan bu yerin Başka bir kooperatife ait olduğunu, yerin Gümüşlük Burçin Konut Yapı Kooperatifine ait olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım. Club Gökkuşağı her yıl düzenli olarak 5 yıldızlı otellerde özellikle tatil dönemlerinde üye kaydetmekte (olmayan yerleri için) ve insanlarımızın parası gasp edilmektedir. Bunlar oldukça organize bir şekilde çalışmaktadırlar. Tüm borcumu ödediğim halde birkaç kez tatil yapmak istediğimde 3 yıldızlı otellerde tarafıma yer ayırabileceklerini beyan etmektedirler. Ayrıca Her üyeye ayrı fiyattan satış yapmaktadırlar. Mesela tarafıma dönemler aynı iken 11.000 YTL ye satarken bir başkasına 5.000YTL kimine ise daha bir başka fiyata satmaktadırlar. Yani satış olsunda kaça olursa olsun. Şu an ben …………… 3. asliye Hukuk Mahkemesi’nde bu firma hakkında davacı oldum ve şu an davayı kazandım. Ayrıca Club Gökkuşağı isimli firmayı Sanayi ve Ticaret Bakanlığına defalarca şikayet ettim. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafıma gönderilen cevap yazısında benim şikayette bulunduğum tarzda kendilerine başka üyelerden de şikayette bulunulduğunu kabul etmekte ve her nedense 2 yıldır incelemeleri devam etmektedir. Ama bir sonuç alamadım. Ayrıca Ankara Cumhuriyet Savcılığı’na da bu firma hakkında suç duyurusunda bulundum neticelerini beklemekteyim. Bu firma tarafıma uyguladıkları yöntemi şu an turizm sezonunda hala uygulamakta ve olmayan yerleri için yıllarca üye kaydetmekte ve vatandaşlarımızın mağdur olmasına sebep olmaktadır. Bunlar kanımca organize olmuşlar ve organize bir şekilde çalışmaktadırlar. Şu an 11.000 YTL + gecikme bedeli dahil (Mahkemeye ödediğim bilirkişi paraları dahil) zarara uğramış durumdayım Bu zararımın 11.000 + gecikme bedeli+bilirkişi paralarının tarafıma Club Gökkuşağı ve Novapark yönetimince ödenmesi için gereğinin yapılmasını arz ederim. Club Gökkuşuğı firması Şatıroğlu şirketler grubunu bağlı ltd şirket Şatıroğlu şirketlerinin yönetim kurulu başkanının ismi Seyit Doğan olup tüm sorumluluklar kendisine aittir. Yani tarafımın kandırılmasında dolaylı da olsa bu işten kendisi sorumludur

TALEP : Yukarıda arz edilen nedenlerle Club Gökkuşağı ve Ona yardımcı olan Antalya Side’de bulunan 5 yıldızlı Novapark isimli otelin yönetimi hakkında gerekli soruşturmanın yapılarak cezalandırılması için kamu davası açılmasına karar verilmesini saygı ile arz ve talep ederim . Tarih 07-10-2008 tüm beyan ettiğim şikayetler hakkındaki belgeler tarafımda mevcuttur. . Gerekli olduğunda bakanlığınıza gönderebilirim.

Müşteki: ……………………………………………………….

……………………………@mynet.com

Şu an …………… 3. Asliye Hukuk Dairesi’nde bu firma hakkında açmış olduğum davayı kazanmış durumdayım. Gerekçeli kararı bekliyorum.

Kimden : halklailiskiler@gumusluk.bel.tr [Göndereni Engelle] [Adres Defterine Ekle]

Kime : ………………..@mynet.com

Konu : devre mülk hakkında bilgi

Tarih : 1/08/2008 14:17 BURÇİN KONUT YAPI KOOP.2393 parselde S.S.Gümüşlük Burçin Konut Yapı Koop.adına 28.05.2003 tarih ve 11/03 sayılı yapı ruhsatı bulunmakla beraber ruhsatın 5 yıllık geçerlilik süresi dolmuş olup devremülklerin yapımı henüz tamamlanmamıştır.

sayın haber erk yöneticileri işte tarafım tarafından açılan ………………. (3. asliye hukuk mah. 2008/………. ) yukarıdaki firmaya karşı davayı açtım kazandım ama yinede boş dünyanın masrafını yaptım ama ödeme yapmıyorlar bunlar sadece insanlarımızı dolandırıyorlar. karşılığında ise sadece hiçbir şey yapmıyorlar yani dolandırılıyorsun.

Nerede Devlet. Tüm Türkiye’deki kurumlara bu konu hakkında yazdım ama boş bunu yapan firma Şatıroğlu şirketler grubuna bağlı şirket olup yönetim kurulu seyit doğandır.


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu yazının aslının sahibi, yazının siteden kaldırılmasını istedi. Aslında kendisi yazıyı internet ortamına salmıştı. Ancak şimdi kaldırılmasını istediği için bizde kendisiyle ilgili tüm bilgileri kaldırdık.

Unknown dedi ki...

Bu yazının aslının sahibi, yazının siteden kaldırılmasını istedi. Aslında kendisi yazıyı internet ortamına salmıştı. Ancak şimdi kaldırılmasını istediği için bizde kendisiyle ilgili tüm bilgileri kaldırdık.

Göktürk dedi ki...

Sayın Seyit Doğan bey bana paramın ödeneceği sözünü verdi, üzerinden iki yıl geçti ama hala ödemediler. hep önümüzdeki ay, önümüzdeki bayram diye diye 10 yıl oldu.. mahkeme sonucunu merak ediyorum bende...