23 Mayıs 2010 Pazar

TALEPLERİMİZ GÜNDEME KONULMAMIŞ. BU YÖNETİMDEN UMUTLUYDUM. YANILMIŞIM.

SAYIN ÜYELER

Bu yönetimden umutluydum.
Her ne kadar eski yönetimden Fikret Haytabay yönetimde hatta yönetim kurulu başkanı olsa da yine de umutluydum. Yönetime iki yeni arkadaşımızın girmesi alınacak kararların daha objektif olmasını sağlayabilir diye düşünmüştüm. Fakat yönetimi halen eski gurubun yönettiğini görüyoruz. Bunun böyle olduğunu aşağıda açıklayacağım.

Birinci neden:
Yönetim seçildikten sonra toplantı neticelerinin tarafımıza bildirildiği yazılarında haberleşme adresi olarak verdikleri adres:  Bitez Köyiçi No: 37  Bodrum şeklindeydi. Bu adresi Kooperatif üyesi olarak araştırdığımda, burasının  Avukat Başak Aktaş'ın bürosu  olduğunu gördüm. Yönetim Kurulu Başkanı İzmir'de Yardımcısı İzmir'de Muhasip üye izmir'de Ama haberleşme adresi Osman Nuri Aktaş'ın kızının bürosu. Dolayısıyla gelecek yazışmalar, dilekler, temenniler önce OSMAN NURİ AKTAŞ'a geliyor.

İkinci neden:
Herkes biliyorki, Ben Yönetim Kurulu Başkanlığım sırasında Kooperatifin Muhasebesini yaptım. Bunun için ücret aldım. Kooperatif için kendi dükkanımı kullandım bunun  için kiraya katkı payı aldım. Kooperatif için telefonlarımdan birini kullandım ve bu telefonun faturasını kooperatif giderlerine yazdım. Bütün bunları tahmini bütçelerde gösterdim. bilançolarda gösterdim ve üyelere giderleri tek tek okudum. İbra edildik.

Kavgalı geçen genel kurul toplantısından sonra savcılığa suç duyurusunda bulunmam ve toplantıyı iptal davası açmam üzerine o zamanın yöneticileri Osman Nuri Aktaş, Vecihi Olut, Fikter Haytabay ve Kooperatifimizin avukatı Ali Saim Yapıcı ile Burhanettin Türel hakkımda iftira mahiyetinde şikayette bulundular.  Ve benden muhasebe ücretlerini, kira bedellerini, ve telefon ücretlerini geri istediler. Beni zimmet ve görevi kötüye kullanmakla suçladılar ve cezalandırılmamı istediler. Önce icra kanalıyla istedikleri bu paraları alamayınca tazmin davası açtılar. Hakim Genel kurul kararı getirin dedi ve davaları reddetti. Bunlar zamanında yapmadıkları işler nedeniyle temyize gittiler.Temyiz kararı bozdu ve "genel kurul kararı için zaman verilmeliydi" dedi. Bu nedenle yeni yönetim zamanında dava tekrar görülmeye başlandı. Aynı zaman sürecinde Ceza davası 29.04.2010 günü beraat etmemle sonuçlandı.

Eski yönetimin kin ve düşmanlıkla açmış olduğu bu davaları yeni yönetim sürdürüyor. Yüzde 100 haklı olduğumu bildikleri halde! Bu aslında sizlerin cebinden avukata iş vermektir. Avukat bu davayı kazanır veya kazanmaz kooperatiften ücret alacaktır. Tabii kazanırsa benden de alacak.  Ancak siz sayın üyeler buna razı olacak mısınız? Özellikle Hüdaver Küçük razı olacak mı? Hüma Kaplan razı olacak mı? Merak ediyorum. İşte bu yönetimden de umudumu kıran 2. olay bu.

 Üçüncü olaya gelince: Bu hepsinden önemli.

Bu yönetime APS olarak 30 Aralık 2009 da noter kanalıyla gündeme madde ilavesi istediğimizi  ve
1- Herkesin tapusunun verilmesinin toplantıda konuşılmasını,
2- Eski yöneticilerin görevli oldukları dönemde kooperatif için zararlı eylemleri nedeniyle dava edilmeleri gerektiğini,
3-  Aldıkları ücretlerin iadesini ve
4- Eski yöneticiler zamanındaki aidatların iptal edilmesini, borçların silinmesini, aidat ödemiş olanların aidatlarının gelecek aylar için ödenmiş kabul edilmesinin genel kurulda görüşülmesini talep etmiştik.

Gündem geldi. Bu maddelerin hiç biri yok gündemde. Açıkça kanuna karşı geliyorlar.
Tapuların dağıtılmasını mı istemiyorlar. Neden?
Ama para toplayıp eksikleri biz yapalım müteahhiti bu sıkıntıdan kurtaralım istiyorlar.

İşte bu nedenler göstriyor ki kooperatifi halen OSMAN NURİ AKTAŞ VE ALİ SAİM YAPICI yönetiyor.

Sayın üyeler toplantıda artık bunu değiştirelim. Aldatılmaya daha ne kadar tahammül edeceksiniz?

Hiç yorum yok: